cicianneyimm Ben şu an kullandığım normal ev tipi süpürgeden asla memnun değilim ilerlemiyor başlık resmen yeni değiştirdim yine aynı. Bende ya Philips marathon ultimate ya da Karaca Vantuz arasında kaldım. Karaca’da şöyle bir avantaj var neredeyse Philips’in süpürgesini aldığım fiyata daha ucuza da olabilir dikey süpürge de hediye ediyor ama ucuz alayım derken yine pişman olmak istemiyorum. Bu ikisini de kullanan var mı yorumlarınızı bekliyorum DİK SÜPÜRGE DDĞİL KIZLAR NORMAL SÜPÜRGE ALACAĞIM
kvsronlerr cicianneyimm philips maraton ultimate çok ağır bir süpürge aldığımdan beri sadece detaylı büyük temizliklerde kullanıyorum genelde dik süpürgemi kullanıyorum
ela1128 cicianneyimm Philips maraton ultimate kesinlikle öneririm canavar gibi bir makina ben Eylül ayından beri kullanıyorum öncesinde ev süpürmemisim resmen biraz pahalı ama parasını sonunaa kadar hak eden bir makina malzeme kalitesi çok çok iyi süpürme gücüne birşey demiyorum bile
ikincibahar_08 cicianneyimm dyson kablolu kullanıyorum çok memnunum o kadar güzel çekiyor ki halılar yeni yıkanmış gibi oluyor
ela1128 cicianneyimm evett modunu düşürüyorum çok çok iyi bir şekilde süpürüyor çok memnunum kesinlikle düşünmelisiniz
umutlubirii Bosch serie 6 süpürgem çok iyi. Halıyı kaldırıyor resmen. Turbo da kullanamıyorum gücünü düşürüyorum. Birazcık ağır ama iyi temizliyor
Mmtomyr cicianneyimm ben karaca vantuz aldım yanında dikey süpürgeyle ama dikeyi elektrikli gırgır gibi hiç bir işe yaramıyor vantuzda eh işte öyle aşırı güzel bir performans bekleme yani bende öyle oldu açıkçası
hanifeali cicianneyimm electrolux uktraflrx türbe bende maraton alacaktım mağzadaki kız bana bunu önerdi çekim gücüne baktım denedim aldım çok memnunum hem hafif insanı yormuyor hemde o kadar güzel süpürüyor ki çok seviyorum süpürgemi fşyatıda çok uygun 5 6 bin civarı ayrıca kablosu çok uzun benim evim çok büyük olmasına rağmen fişi tek bi yere takıp 3 odayı süpürüyorum
k86 cicianneyimm karaca vantuz kesinlikle önermem, annemde dikey olanı vardı asla memnun kalmamıştık. Philips güzel ama çok ağır hantal bir makine onu da kullandık. Şuan karcher kullanıyorum, aşırı tavsiye ederim. Hem çok hafif, hem de çekişi çok güzel.