isilaybasavcu Korkudan yiyemiyorum ki, az önce isyan ettim hatta, millet haftanın her günü bol kalorili yemek pişiriyor kilo almıyor, biz bi gün fazla kaçırsak ertesi güne eller ayaklar şişiyor. Az önce 1 dilim kek yedim, sabaha bakalım ne görücem, yine ödemler devam eder 🥹 doktorum da strese sokuyor beni, en son kontrolde tartmadan kalorin çok fazla azalt dedi, 19.haftada daha 1 kilo ancak almıştım halbuki.