Kızlar bu 3. Gebeliğim 2 düşük sonrası genetik test yaptırdım ve bu gebeliği öğrenir öğrenmez hem oksapara hemde coraspirine başladım şuan 15. Haftaya girdim bu ay raporun tarihi bittiği için tekrar yzdırmam gerekiyor çam ve sakuraya gidicem ama acaba gerek yok falan der mi doktor diye tereddüt ediyorum vermezse diye. Ben ankarada bir doktora gitmiştim o bana öğrenir öğrenmez başla demişti ve öylelikle başlamıştım sizce problem olurmu