Benim 6.haftada başladı ve sabahları uyanınca midemde bi boşluk bi anlamsız ağrı reflü dedi şurup verdi biraz geçirir gibi olup tekrar başlıyor hamilelik öncesi hiç öyle bi sıkıntı yoktu aynı şekil berbat bişey yemek yesem olmuyor yemesem hiç olmuyor napılacak böyle bilmiyorum