annekiz6141 Kızlar selam 🌸 22+1 iz boğazlarım çok kötü acıyor ne yapsam da geçer ay dün basladı çok değişik öksürüyorum da öldürmüyorum da 🤦♀️
Alya05 annekiz6141 geçmiş olsun canm öksürük için bi kaşık zeytinyağı için iyi gelir boğazında tahriş olmaz
beautiful_ annekiz6141 çok geçmiş olsun kuzum 🌸 karabiber ve bal karıştırınca iyi geliyor diyorlar ❤️
Elisa0110 annekiz6141 geçmiş olsun canım salgın var herhalde yaa bol su ve c vitamini Bi fincan zencefil çayı içebilirsin eğer Bi zararı yoksa
bsrbrkysr184_ annekiz6141 geçmiş olsun camın öksürük berbat birşey ben ıhlamur karanfil kuşburnu kaynatım içerkende bala limon koydum öyle öyle geçti biraz sirke gargarası biraz karbonat gargarası parol o şekilde iyileştin 🙄
ayya1 Geçmiş olsun 1 ay çektim bende ne ilaç içebildim nede bitki çayı yasaktı ballı süt dene pekmez ye bide çorba iç tavuk veya et suyu olsun. Tuzlu su ile gargara yap bide boğazını sar tülbent ile.
annekiz6141 Kızlar çok teşekür ederım yorumlarınız ıcın öksürüyorum bıde karnım ağrıyor valla 😄 altıma ısıyorum oksurunce 😂😂😂🤣🙊🙊🙊 sesım de gıttı 🥺😞