29 ocak son adet tarihimdi geçn çarşamba kan verdim 5,68 çıktı beta hcg 2 gün sonra bidaha verdim 35 e yükselmişti bu gün için hastaneden randevu aldım kadındoğumdan hiçbirşekilde takmadı beni ultrasona dahi almadı değerin çok düşük kimyasal gebelik olablir diyede modumu düşürdü baya gebelik hiç olmasa dahi bir muayne edilir diye düşünüyorum insanoğlu yalnışmıyım tedbiren etmeside lazımdı konuşurken göz teması bile kurmadı o derece ilgisizdi