Çarşamba 36+3 oluyorum normal doğum olucak nasıl olucak bilmiyorum gelişim geriliğinden dolayı doktor doğumu başlatalım dedi. Heyecan korku bir arada. Bu haftada doğum yapanlar bebeğiniz küveze girdimi en çok bundan korkuyorum umarım o hastaneden beraber çıkarız yavrumla dualarınızı eksik etmeyin. 😔