Kızlar bu benim ilk hamileliğim. Bebiş ultrasonda 2-3 gün önden gidiyor ama adet tarihine göre 16+5 haftalığım. Bu sabah bulaşıkları yıkarken sol göğüs tarafımda tişörtümde damla damla ıslaklık hissettim herhalde dedim su sıçradı bulaşık yıkarken. Neyse üstümü değiştirdim koltukta uzanırken bu seferde sağ göğsümden tişörtüm damla damla ıslanmış. Şöyle bi bakayım dedim sıkılmaması gerektiğini biliyorum emin olmak adına göğsümü sıktım ve iyice suyun ordan geldiğine emin oldum. Bu kadar erken olduğunu bilmiyordum. Çünkü göğüs hassasiyetim 12-13. Haftalardan sonra azaldı hatta yok oldu. Sadece göğüs ucu kaşıntım var inanılmaz derecede göğüs ucum kaşınıyor ve sızlıyor. Normal mi bu haftalarda böyle olması