6+3 deyim ikizlere hamileyim Allah’ım izin verirse. 2 gündür bulantım başladı ama herşeyden yemek resminden videosundan bile midem bulanıyor. İyi kötü baymayacak şeyler yiyorum yedikten sonra başlıyor bulantı. Açken sorun yok ne oluyorsa yemekten sonra oluyor. Birde bu aralar kasık ağrım yok denecek kadar az Buda bana beni biraz endişelendiriyor deneyimlenen varsa yazabilir mi