nese3 Merhabalar kızlar bugün kontrolümüz vardı 22 Ocak son adet tarihi uygulama 5+4 gösteriyor ama 6+1 dedi doktor. Ve bir kist varmış onu göremediği için progesteran fitil verdi önlem amaçlı dedi böyle olan var mı aranızda
beyzaygun İlk haftalarda daha doğrusu ilk 345 aylarda bir hafta gerilik hatta iki hafta gerilik bile normal sayılıyor sizinki üç gün hiç korkmanıza gerek yok muhtemelen geç döllenmedir