8+5 boş gebelik 3 gündür de kanamam var doktor yarın kürtaj yapalım dedim ben kendiliğinden düşer diye düşündüm ilaçla düşüremez miyim dedim o da kanaman başlamış ve hala kese hiç bozulmasıgı için rahmine zarar verir dedi kan uyusmazlığı da varmış hemen yarın yapalım dedi sizce para için mi hemen kürtaja yönlendiriyor yoksa dediği gibi beklemek zarar verir mi