momandrabbit Ya canım benim yazında kendimi gördüm resmen benimde o kadar umudum yok ki bizde de eşimde var problem hep negatifi görmekten o kadar ümitsizim ki artık bugün gecikmemin yedinci günü en son gittim kan verdim düzensizlik genelde oluyor zaten o yüzden de pek ümidim yok. İnşallah ikimizde sağlıkla kolaylıkla ulaşırız bebişlerimize amiiin. 🥲🤲🏻🤲🏻🥺