Benim de 5. Haftada iki kese görünmüştü 6. Haftada birinin kalp atışını duyduk. 7. Haftada ikincisininde kalp atışını duyduk. Doktor banada ikincisi yok olabilir demişti. Kaybolan ikiz sendromu deniyormuş. Şuan 12+4 olduk çok şükür ikisi de sağlıklı duruyor bakalım şimdilik çok başındayım. İnşallah bende sağlıkla kucağıma alırım