Kızlar şimdi benim kalçamdan bacagima vuran bir ağrı var 38 + 4 o yüzden bacağın arasına yastık belinin arkasına yastık karnının önüne yastık koydu yazıyor internetten koydum ama yatarken de üzerimde battaniyeyle yatıyorum aslında çok ağır değil ama bir türlü yataginda dönemiyorum siz şu an üzerinize battaniyeyle mi yatıyorsunuz çarşaf falan pikeyle mi neyi yediniz sen bilemiyorum çıldıracağım zaten çok da uyuyamıyorum da ağrılardan uyuyabildiğim bir yarım saat var nasıl verimli uyuyabilirim diye sormak istedim