mrymdnk Sizinde sürekli gegirme ögürmeniz varmı sadece bende mi oluyor biraz azalmıştı tekrar başladı midem deliniyor gibi oluyor
denizhelensarpberat mrymdnk mide ekşimesi kanki sonra daha da çok olacak ben 15. Haftadayım artık doktorum bana şurup yazdı yemekten sonra içiyorum mis gibi ne bulantı ne ekşime ne öğürme ne gegirme temiz iş
busebelli mrymdnk 23 haftalık oldum hala mide problemleri devam ediyor maalesef bazen delinircesine midem ağrıyor bazen gevrek gevrek bi ağrı oluyor sürekli kusmaktan mide kasılıyor büyük ihtimalle ondan oluyo rabbim yardımcımız olsun
zhrrmom mrymdnk benim azalmadan hala devam ediyor mide bulantısı geçmiyor bugün dr. Dedim daha geçmedi mi dedi. Hayır dedim geçicek gibi de durmuyor dedim 2 haftaya geçer dedi bakalım artık
gngr_kra Bende bu haftadayım geğirme hazımsızlık şişkinlik yüzünden yemek yemiyorum ne yesem gaz gaz gaz cok fena
mrymdnk gngr_kra yemedikçe bulantı oluyor yiyince de bulanıyor benim bide patlamaya hazır bomba gibi oldum
denizhelensarpberat mrymdnk bana iyi geldi her yemekten sonra içiyorum kişiye göre değişiyor olabilir
mrymdnk zhrrmom ay inşaAllah geçer benim 2.ci gebelik ilki sürekli kusmalıydı fakat bi tane cocugun olunca zor oluyormuş