Selam benimde 24 den beri kafa aşağıda bende sürekli oraya vurduğunu hissediyordum. Bir çocuğum daha var onu okula spora götür getir vs aşırı yoruluyordum. İşler yemek ve çocuk beklemez mecbur yapıyordum ama yorulduğum an ayaklarımı duvara kaldırıp yatıyordum eskiler böyle yaparmış. Bu şekilde bi beş on dakika yatınca bebek kafayı çekiyordu ordan. Şuan 32 ye kadar geldik bu şekilde çok şükür. Doktor iş yapma ayaklarını kaldır dinlen demişti erken doğabilir bu pozisyonda demişti. Tek tavsiyem sürekli ayaklarını duvara dikletip yat bebiş kafasını çeksin ordan