merve02312 Kızlar bugün adet olmam lazımdı ama olmadm adetim düzenlidir test yaptım negatif böyle olan hamile olan varmi acaba zaten kan testi yapcm gecikirsem daha
aframoms13 merve02312 gecikmenin 5.gün erken gebelik belirtileri var regl belirtisi yok gelecek gibi de değil ama negatif 🤣
fyzn01 merve02312 benimde adetim 4 gün gecikti olurum diye düşündüm az önce test yaptım çıktı hiç beklemiyordum bu ay
selinyet aframoms13 bende aynı 4.gün Kaset test yaptım negatif bir hafta önce lekelenme gördüm yerleşme diye düşünmüştüm 🤷
merve02312 fyzn01 daha önce negatif cikmis miydi ilk defa mı yaptınız? Bu arada hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin inşallah
merve02312 mehtapp7 mehtapp7 bi gelişme olursa burdan yazar misn ben de aynı durumdayım merak ediyorum 😂
merve02312 selinyet lekelenme varsa doktora git kan ver benim de ilk oyle olmustu gitmedm sagliksiz gebelikms belki erken gitsem progesteronla kurtarilirdi ama kürtaj olmak zorunda kaldm
hayalperi merve02312 sağlıksız olunca malesef progesteron da kurtarmıyor bir hafta kullandım ilacı ama düşük yaptım yine de iki hafta leke artan kanama şeklindeydi benim de