Yanılma olabiliyor mu yani şimdi kendimi kıza alıştırıp sonra erkek çıkarsa yine şaşırırım 16. haftada tekrar bakacağım dedi doktorum ve aslında biraz da ben ısrar ettiğim için ihtimal verir misiniz dedim yüzde kaç kız sizce ben kıza daha çok benzettim ama 16’da netleşir dedi yani erkek olup da 13’te gözükmeyen var mı acaba pipisi