kjnysr diş doktorları sorumluluk almıyor, ama kadın doğum doktorun kağıt yazarsa o kağıtla birlikte yapıyorlar. Bende ilk gittim işlem yapamayız dediler. Sonra kadın doğum doktoruma söyledim o da kağıt yazdı lokal anestezi alarak işlem uygulanabilir diye imzaladı o şekilde yaptılar bence öyle dene