Sudemirhan Özelde 27 çıktı iki gün sonra üniversite hastanesinde 34 çıktı laboratuvar farklı oluyormu böyle yoksa kimyasal mı oluyor🥹
anonim211 Sudemirhan laboratuvardan fark ediyor kimyasal olması için düşmesi gerek önce hangisini öğrendiniz
Anneolucamm aynı hastanenin acili ve polikliniği bile farklı oluyormuş siz aynı yerde vermeye çalışın
Sudemirhan Anneolucamm sanırım özele gidicem bidaha ordaki artışa göre en azından iki katı oldu mu anlaşılır
anonim211 Sudemirhan o zaman sorun olacağını sanmıyorum ben 5 gün gecikmeyle 167 öğrenmiştim sonra 50 ye düştü sonra 30 a kimyasal oldu
Anneolucamm Sudemirhan eğer ücret konusunda sorununuz yok ise özel de verebilirsiniz ama o kadar ücret vermeyeyim derseniz üniversite hastanesinde de verebilirsiniz sorun olmaz 34 çıkan değerinize göre artış oranına bakarsınız
aks6020 Bende de aynı olmuştu devlette 47 çıktı iki gün sonra özelde 61 3 gun sonra tekrar devlette 278 çıktı bi daha da ölçtürmedim bakalım ne olacak