Doğumdan önce 8 hafta , doğumdan sonra 8 hafta olmak üzere toplamda 112 gün annelik hakkımız bulunuyor. (Özel sektörde çalışıyorum) Peki benim merak ettiğim konu rapor bittikten sonra işsizlik ödeneğinden faydalanabilen oldu mu? İşsizlik ödeneği şartları içinde de “son 120 gün kesintisiz sigorta primi” yer alıyor bu süreçte de raporlu olduğumuz için sigortamız zaten yatmıyor ?