Hanımlar 10 haftalık gebeyim. Ve başından beri aşırı mide bulantısı ara ara kusma oluyordu. Doktor prilam verdi. Kesmedi. Ekstra zofer de kullanıyorum. Ama ona rağmen hala devam ediyor . Dünden beri geçmeyen şiddetli baş ağrısı var. Ne bişey yiyebiliyorum ne içebiliyorum ne de uyuyabiliyorum. Acile gitsem mi acaba ?