sinemd356_ 39+4 haftalığım akşam nişanım geldi tahmini ne zaman doğum olur arkadaşlar artık doğurmak istiyorum açılma hayla 2 cm diğer doğumdan kalan diyor nstde sancı cıkıyor ama düzensiz
dgngr sinemd356_ galiba yaklaştı. Böyle diyenler 2 gün içinde doğuruyo. Sağlıkla gelsin. Tolga çevik taktiği yaptın mı
Seyma5454 sinemd356_ bende de nstde sancılar çıkıyor ama düzensiz nişanda geçen hafta çarşamba günü geldi hala daha gelen giden yok 😅 nişan geldiği gün doğum yapanda var 1 hafta sonra yapanda
bymiraymom sinemd356_ 40+1 de kanlı nişan geldi gün boyu az az gelmeye devam etti 2 gün boyunca diğer gün kontrolüm vardı 4 cm açılmam olmuş doğurdum o gün