gs_e olumsuz şeyleri görmemek lazım varsa bir sıkıntı zaten ne yaparsak yapalım engel olamıyoruz kimisde her olumsuzluğa rağmen tutunuyor :) benimde 9. Haftada başlamıştı 16 ya kadar ara ara oldu, erken kanamalara yerleşme kanamasıda diyebiliyorlar inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻