sedaatees Merhaba, 37. Haftadayım bebeğime hala isim koyamadım böyle hem manevi hemde ağır bi erkek isim önerisi verir misiniz?
PapatiA sedaatees ben olsam Eymen, Emirhan , Batuhan , yağız koyardım hep arkadaşımın çocukları bende bulamadım
gmzkml Hakan koyduk biz Alparslan Ertuğrul aynars vs gibi isimlerdense Hakan bize daha hoş geldi hepsinin hakanıymış başıymış gibi 😁