ilaydaa11 Kızlar reglime 3 4 gün kadar var bugün erken gebelik testi yaptım negatif pozitife dönme şansı var mıdır sizce
Eboz ilaydaa11 Ben regl geçince çıkıyor sanıyorum hatta kimisi geç dollenme oluyor daha geç çıkıyor regl olmazsaniz eger