Bugün randevumda 2 kere ölçüldü 2 sinde de küçük tansiyonum biraz yüksek ve çıkmaya meyilli dedi doktor. Korktum nedense. İlk oğlumda da 34. Haftadan sonra bir yükselme oldu idrar toplama yapıldı sorun yoktu ama bunda sanki çok erken oldu. Yalnızca beslenmeme dikkat etmemi söyledi. Bir hafta sonra tekrar çağırdı arayı çok açmayalım dedi. Böyle olması beni biraz tedirgin etti . Erken haftalarda böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba ? Sonuçları neler olabilir ? Okudukça canım sıkıldı nette