Kızlar bugün transferle birlikte 7. Günüm hiç bir belirti hissetmiyorum sadece göğüslerim dokununca ağrıyor şiş dolgun çok zorlasam adet öncesi belirtiler gibi yani bel çevrem aşağı doğru yeni ağrımaya başladı o da adet öncesi gibi korkuyorum bi yandan bi yandan umudumu hep diri tutuyorum illa yerleşme kanaması olmak zorunda mı belirti olmak zorunda mı