Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu kasımda doğum yaptım ilk regl ocak ayında oldum ama ondan sonra bidaha olmadım acaba normal midir yoksa Allah korusun gebelik vs olabilir mi sizinki düzenli mi gebelik öncesi çok düzenli bir regl döngüm vardı ama şuan böyle olunca tedirgin oldum