Kızlar bebeğim 4 aylık sütümle doymuyor gibi hissediyorum sürekli huzursuz ağlıyor zırlıyor kimyon çayı yaptığımda hiç doymamış çok aç gibi içiyor acaba azar azar ek gıdaya başlasam olur mu ilk çocuğumda 5 aylıktı dr artık başlayabilirsiniz demişti siz ne zaman başladınız