zey55 valla ben cok guzel kombinler yapiyorum🤪 cokta sevdim yani gebelik kombini yapmayı ordan boyle bir göbek cikiyor yuvarlak. Ben genelde midi etek, çan kesim, A line kesim eteklerin uzerine kazak kombini yapiyorum altına converse yada kalın tabanlı bot giyiyorum. Uzun eteklerle mesela saten etek üstüne owersize kazak veya owersize tişört üstüne belde biten hırka. Elbiseler de belim incedir,belden dar gelip sonra hafif genisleyen seçiyorum. Altina yine ayakkabılarım. Elbiselerin uzerine blazer ceket giyiyorum. Spor cool bir tarz yakalamaya çalışıyorum. Pantolon giyemiyorum aksma kafar çalışınca beni rahatsız ediyor,hamis göbeğimi sıkıyor:) boyle iste. Birde tavsiyem lazer kesim ic çamaşırı cunku gebelikte yani genisledigimiz icin kombinleri daha akıcı gösteriyor camasir izini hic sevmem ben zaten.