İlk 3 ay çok büyük bir sabır sınavı bence 🙈 ama geçiyor her şey çok daha güzelleşiyor. İlk 3 ay hamilelikten soğutuyor orta 3 ay balayı gibi tam bebeğin hareketleri hissedilmeye başlanıyor, mide bulantıları, psikolojik dengesizlikler geçiyor en tatlı anlar başlıyor 🥰