Arkadaşlar 6 haftalık gebeyim. Perşembe günü keseyi gördük bebeği görmemiştik. Dün şiddetli kanamam başladı nerdeyse 1 saat boyunca hiç durmadı. Hastaneye geldik yatış verildi. Bebek gördü kalp atışı duyuldu. Bugünde kontrolde kese etrafında kanama bölgesi oluşmuş dedi doktor. Bu durumu yaşayanlar nelerle karşılaştı? Bebeğini kucağına sağlıkla alanlar oldu mu? Yoksa düşük yapanlar oldu mu? Yardımcı olursanız sevinirim.