Merhaba kızlar 29+3 olduk bugün doktorumuz nisan sonu mayıs başı gibi olabilir doğum dedi o zaman için bir tane hastane çıkışı için kıyafet aldım yeni doğan için ne kadar ve nasıl kıyafetler almalıyım 0-3 aylık için de aldım ama yeni doğan da ne alınır ne kadar alınır bilemedim yardımcı olur musunuz?💕