behiyearslan özelde gidiyorum normalde, Gokhan Önal doktorum. Şehir hastanesinde tamamen denk gelise ve rastgele bir randevuydu Ömer başoğul du sanırım dr ilk defa dün gittim zaten. Öncesinde de bir defa yaşam beye gitmiştim şehir hastanesinde ama çok memnun kalmadim