Buseeeee66 benim ikinci doğumumdu bu yüzden doğum hızlı ilerledi hastaneye gittiğimde 9 cm açıklığım vardı ve acil bir şekilde doğuma girdim epidural almadım bu yüzden, doğuma alev hanım girmedi normal doğum olduğu için ebeler doğumu gerçekleştiriyor dikiş 3 tane oldu herşey açıkçası beklediğimden daha iyiydi özel hastane de nasıl memnun kalmışsam devlette ki doğumum da hastaneden ve ebe hemşirelerin ilgilenmesinden memnun kaldım.