Hasreterel Ruyam34 bebeyım gelmıyodu canım dogum kanıla bası gırmedı acılmam ılerlemedı bebeyın kalp atısları rıske gırdı anıden sezeryan oldu
Ruyam34 Hasreterel AnlAdım canım bende 37+1 bi soru daha Sorucam telaşlıyım ondan kusuruma bakma ben hastaneye gittiğinde sancın var mıydı Aklımı karıştıran Doğum haneye direk alıp bakmaları sancı ile mi gitti acaba die düşündüm
Damla1212 Hasreterel ikinci dogumunuzdu dimi ins saglikla alirsnz kucaginiza buvraya kolay oluryrmu bnm hala korkularm var hala