Hasreterel Geldım hastaneye 6santım acılmam varmıs ınsallah guzel bı sekılde dogumum olur kızlar lutfen dua edın
Aysesare Hasreterel doğum sonrası yaz bize maşallah süper açıklığın var 😊😊 herhangi bir egzersiz falan yaptın mı diye hayırlı doğumların olsun inşAllah ♥️
Nalkan Hasreterel aaaa allah yardımcın olsun cnm benim bizi haberdar etmeyi unutma Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🙏
Hasreterel Aysesare vala sureklı ısımı gucumu yaptım sabah kahvaltıda sırt agrılarım vardı saat 11de doktora gıttım dırek dogumganeye gıttım 6santım acıklık dedı bende sasırdım cok sukur ama bebısımız normal gelmedı sezeryan olduk
anapanda12 Rabbim hayırlı sağlıklı bir şekilde doğum yapıp bebeğini kucaklamayı nasip etsin inşaAllah 🤲
Rrraaaiiinnn Allah yardımcın olsun ve güzel haberler ver. Darısı bizlerin başına vakti gelince inş. :)
Ruyam34 Hasreterel 6 cm açılma nasıl anlaşıldı normal kontrol gününde dimi nst mi önce oldu nasıl anlaşıldı yoksa alttan mı direk muayene yapıldı kamımda haftandaydın