Kubra381 ayy maşallah canım sağlıkla kucağına al inşAllah 🥰 valla gitmediğim doktor kalmadı abartısız en az 15 doktora gitmişimdir herhalde bir sıkıntı görmediler eşimde de bendede. Sadece bende Pco var diyor kimisi de buna Pco diyemeyiz yumurtaların çok iyi diyor adetlerim düzenli çünkü. Bir tane düşüğüm var hsg falan her şey temiz ama yoookk olmuyor yani anlayamadım. Letuya da başladık doktorlar bu ilaçla hamile kalma ihtimalin çok yüksek diyor ama ben mi çok stresliyim bilmiyırm 🥺 vakti zamanı var demek ki ama 4 yıl oldu 😔