Deletedmom_8793 saadetsrmt nts ve ultrason yapılıyor 36 da anesteziye gönderip gün veriyorlar sezeryanla olacaklara
saadetsrmt cokkasmabeabi benim ilk gebelegim çok korkuyorum bu ayın sonu ve nisanın başına denk geliyor
Deletedmom_8793 saadetsrmt hastaneden hastaneye değişiyor o ilk doğumda özelde yapmıştım 35 de yapmışlardı aynı zamanda devlet takipliydim orada yapmadılar
saadetsrmt cokkasmabeabi teşekkür ederim Allah bütün anne olacak kadınları bir sancıda kurtarsın inşallah 🙏♥️