ozlmozrdl Doğumdan sonra mini hap kullanmayı düşünüyorum, kullanan var mı? Ve ne kadar süre sonra kullanmaya başladınız ilk adetten sonra mı
badhomian ozlmozrdl emzirme döneminde mini hap kullanılabiliyor diye biliyorum ama 6 cı haftadan itibaren 3 aylık iğnede kullanabilirsin veya kondom spiral vs gibi çok yöntem var ama diğer prosgestron içeren bir hap olmaması gerekir diye biliyorum yine bir doktorunuza danışın tiske atmayın bence
nursenasu27 ozlmozrdl hap ve spiral için doğum yaptığım doktorum üç ayı bekle diyor şu an 27 gün oldu doğum yapalı başka doktor kırkın çıksın korunmaya başla dedi
nursenasu27 ozlmozrdl yeni nesil spiral varmış 5 yıl korumalığı var diğerlerine göre yan etkisi çok çok azmış rahme sabitlendiği için kayma yerinden oynama batma ihtimali yokmuş âdet düzensizliği ağrı yapmıyormuş ondan taktıracağım ben
nursenasu27 ozlmozrdl ilk âdet göreceksin ikinci gününde ilacını kullanmaya başlayacaksın etkisi bu şekilde daha iyi oluyor ama yinede önlemini al ilaç kullanıyorum diye şey yapma çünkü ilaç vücuduna tam oturana kadar bi süre geçmesi lazım ki zaten ilaçla onla bunla hamile kalan çok Buda insanım gözünü korkutuyor açıkçası benim gözüm korkuyor😅
nursenasu27 badhomian emzirme döneminde kullanılan ilaçlar var evet ama üç aylık iğne âdet düzensizliği ve kilo yapıyor diyorlar
ozlmozrdl badhomian 3 aylık iğne kullanma tecrübeniz var mı acaba veya tanıdığınız? Aslında araştırdım kulağa çok hoş geliyor ama yan etkisi çok fazla olursa geri dönüşü 3 ay sorun yaşarsam diye korkuyorum
ozlmozrdl nursenasu27 kulağa hoş geliyor ama spiral takılmasından çıkarılmasından biraz korkuyorum bende araştıracağım sağolun nursenasu27
ozlmozrdl nursenasu27 zaten geri çekilme ile 3 yıl korunduk yine korunacağız ama ben yine de doğumdan sonra kaza olan çok duyduğum için ilk defa ek yöntem eklemek istiyorum :) acaba bi tur doğurunca doğurganlık daha mı fazla oluyor bilmiyorum
cokkasmabeabi ozlmozrdl 40 çıkar cikmaz hap icebilirsiniz ama saati şaşmasın tek hormon korumalı daha riskli
badhomian ozlmozrdl canım bence 3 yıl çocuk düşünmüyorsan deri altı imğlantı en iyisi üç aylık iğne kısırlık yapmaz ama kullanmayı bıraktıktan sonra en geç bir senede yumurtalama normale dönüyor adet düzensizliği ve kilo problemin varsa hiç düşünme yengem kullanmıştı ama ilinci çocuktan sonra 3 yıl şocuk düşünmğyorum diyorsan deri altı implantı müthiş
nursenasu27 ozlmozrdl hap ile kalan kuzenim var ondan dolayı haptan gözüm korkuyor dediğiniz gibi mutlaka ek yöntem gerekli galiba
ozlmozrdl badhomian deri altı implant çok fazla ara kanama falan yapıyor diye duydum. Âdet düzensizliği kilo problemim yok. İkinci çocuk düşünmüyorum. Daha önce doğum kontrol hapı kullandım yan etkileri aşırı fazla yaşadım deri implantı da o maddeleri salgılatıyor o yüzden o bana uymuyor malesef :( badhomian
badhomian ozlmozrdl canım hiç şocuk yapmadan dkh kullanman çok tehlikeli olmuş bir tanıdığım sırf bu yüzden kısır oldu allah korumuş
nursenasu27 badhomian yok canım onla ilgisi kuzenim kullanırdı yasmin bıraktı direk hamile kaldı diğer kuzenim de aynı şekilde kullanırdı bıraktı ikizlerine hamile kaldı bence insanın kendi bünyesine uygun ilaç kullanmak daha önemli
nursenasu27 badhomian evlenmeden önce kistim için kullanmıştım dkh birde sivilce tedavisi gören bazı insanlara da dkh veriyorlar âdet düzenlesin vs diye de ben ondan olduğunu düşünmüyorum açıkçası