ozlmozrdl Bu hastanede anlaşmalı organizasyon dışında oda süslemeye izin verilmediği söyleniyor ama hast ile konuşma fırsatı bulamadım. Burda doğum yapıp kendisi organizasyonsuz kapı süsleyen var mı?
niisaksoy Yakın zamanda merak edip sormuştum aşırıya kaçmamak şartıyla ufak tefek süslemeye izin olduğunu söylediler