mucizebebekkk589 Kızlar çok moralim bozuk hiç regl belirtilerimde yok pozitif diye umut ediyordum ama sabah yaptım yine negatif yaa letu tedavisi görmüştüm. 16 Şubat akşam iğne yapılmıştı 🥺
Xbusexxx mucizebebekkk589 Ben de 14 şubatta vurulmuştum sabah kan verdim sonuç bekliyorum . Ama ilk idrarla verdiğim test tek çizgiydi muhtemelen olmadı
elf006 mucizebebekkk589 bnmde bozuk sabahtan beri test yapıom yok negatif regl de gelmedi anc kasık ağrısı çekiom :( Rabbim mucize yaratsın çok yoruldum
Edasude mucizebebekkk589 insan pozitif olacak diye umutlanıyor ama malesef çatlatma iğneside normal ilişki ihtimali kadar yüzde 10-15. Ben 4 kere yaptırdım hepsinde hayal kırıklığına uğradım inşallah sizinki bir dahaki sefere pozitifle sonuçlanır
mucizebebekkk589 Xbusexxx canım İnşallah pozitif görürsün yaa şu mübarek ayda 🤲🏻 bana da haber verir misin bir umut olursun bana da 🥺
elf006 Xbusexxx inşallah bize umut ol burdan haber verirmisin canım bnm sabah aksam testler negatif malesef nıgün regl günü gelmedi kaçıncı denemendi?
Xbusexxx mucizebebekkk589 Tabii veririm ama negatif çıkacak olsa testlerde çıkardı ya hiç silik bile görmedim 🥺
rumeyyurmom mucizebebekkk589 belki ilk iğnede tutma ihtimali düşüktür ama ikinci de yüksek benimde ikinci ay tuttu mesela