merylii_ prenses99 bayramda burada olursam pijama(kaynanam için giyinecek halm yok) memlekete gidersem oradan bakacağım bir şeyler😂
merylii_ prenses99 vallahi giyinsem süslensem bile rahat bir şeyler giymeyi düşünüyorum, kimse için rahatlığımdan ödün veremeyeceğim, hele de birileri ay ne güzel giyinmiş bayramda desin diye hiç uğraşamam yani😂😂😂 zaten bütün her şey olmuş ateş pahası😂😂
kif @prenses99 valla ya doğum önlüğü giyeceğiz ya da sezeryan önlüğü 39 haftalık olacaz inşallah belki de öncesinde doğum yapacağim Allahu alem
Sultanaksu prenses99 5 aylık olacağım artık pantolon olmuyor maalesef bol etek aldım bende üstüne soğuk olmazsa tişört düşünüyorum
lotusflowers Bende 36 37 gibi olucam evden çıkabileceğimi sanmıyorum o yüzden hiç bir şey bakmadım 😂 ama çıkacak olsam sanırım triko elbise tarzı birşey alabilirdim göbek çok büyüdüğü için alt üst olarak giyinince pekte hoş olmuyo