anneoluyorm Kızlar sabah sonuçlar çıktı 12. Haftada, Papa değeri düşük ondan bebeğin kilo alımında azlık annede tansiyon riski dedi ve ecoprin içeceksin 36.haftaya kadar dedi. Ben öyle ağlıyorum. Kötü bir şey mi ben yiyemedim bebek kilo alamadı mı
eed21 anneoluyorm Ben 12. Haftadan yaklaşık 32. Haftaya kadar kullandım çok şükür sorun olmadı. Hiç korkmayın. 37. Haftamdayım bebiş yaklaşık iki hafta önden gidiyor
kanmamakl anneoluyorm Papp-a değer yazar evet benimde 0.21 Mom yazıyor doktorda aynı şeyleri söylemişti şuan 25 haftalık oldum başla ne dedi size acaba
kanmamakl anneoluyorm ben geç oldu diye vermedi başta kullanılması lazımmış bana bu değer tek başına ifade etmez dediler diğerleri normla çıkmıştı sizinde diğerler normalmiydi
anneoluyorm kanmamakl ben gitmedim doktora telefonda görüştük verdiği bilgi bu kadar bir de farklı doktora gideceğim o zaman yazarım yine size
anneoluyorm Fatmabarut yani doktor önderdiyse bir bildiği vardır ben de yarından itibaren başlıyorum. Allah sağlıkla ve kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin
kanmamakl anneoluyorm amin evet size erken söylemiş testten sonra benim sonuçlarıma bakmıştı bir doktor bişey yok normal dedi başka doktora gittim 2 ay sonrası felan bana dediler senin bu sonucun çok düşük erken doğum olabilir down olabilir yada bebeğe giden kordonla alakası olabilir birçok nedeni var dedi ve bunu detaylı ultrason yapm doktor dedi detaylıda ama hiçbir şey çıkmadı ölçümleri iyi dedi ama bu sonucum ikili test düşük olunca bende çok araştırdım