Gulhannn nilo81 bende 38+4 üm ama hareketleri pek değişmedi baya hareketli aşağıya çok baskı yapıyor🙈
Alyamerve nilo81 benmde hala cok hareketli bazen oorkıyorum cok hareketli olmasndan 7 gun var doguma iç karnı. genıs galıba hıc daralmadı alanı bebek toplanmasından kasılmalardan hala anlamıyorum nasıl bısy diye sadece adet sancıları giriyor oldr
Muzikci Bizde harketlerinde aşırı azalma olmadı eskisi gibi değil tabi de yapabildiğince zorlayıp itmeye çalışıyor oğlum sıkıştı içerde tabi 😂 36+5 im bu arada
Muzikci nilo81 arada toplanıyor gibi oluyo evet yani karnım taş gibi oluyor çarşamba günü vajinal muayene yapacak dr nıtmal doğuma uygun mu kemik yapım diye ben normal istiyorum istiyorum artık kısmet
mer Normal bi sıkinti yok cok sukur ama kasiklarimda sanci var yurumekte zorluk cekiyorum ve yarin 39 haftalik olacagiz cok kotuyum.