36 haftalık hamileyim. 10 gündür geçmeyen öksürüğün sonunda kanda enfeksiyon çıktı . İlaç kullanmak istemiyorum ama çok zor durumdayım geceleri hiç uyumadan sabahı ediyorum. Öksürmekten karnım ağrıyor boğazlarım iyice kötü oldu. Gebelikte ilaç kullanacağım için kendimi kötü hissediyorum 🙁