Belki soruyu yanlış anladım ama 11 haftalıkken tekil ya da çoğul rapor istendiğini duymadım hiç. Zaten dışardan bakınca anlaşılmaz bile. Ben tekil gebelik 32. Haftada uçtum rapor alıp. Çoğulda da 26 ya da 28 haftaya kadar direk uçulabiliyor diye biliyorum