nolmusnolmus İlişki günümü sayarsak üzerinden 14 gün geçti bugün erken gebelik testi yaptım , olsa çıkar mıydı
1cey nolmusnolmus regl gecikip yapınca net sonuç veriyor, hamile olmama rağmen testte çıkmadı ama regl gecikince silik çıktı
buketdeniz19 nolmusnolmus ben adetime 4 gün kala yaptığımda pozitifti 1 hafta öncesinden yapmıştım negatif çıkmıştı
kurkmantosuzmadonna nolmusnolmus ben 17 gün sonra kan verdim negatif çıkmıştı. Reglden birkaç gün sonra gebelik testinde pozitif çıktı.
buketdeniz19 nolmusnolmus onu hatırlayamam canım adetime 4 gün vardı işte 28 günde bir adet oluyordum 15. Gün yumurtlama günümdü adetten sonra
merylii_ nolmusnolmus eğer hemen olduysa yani yumurtlama günün işte yumurtanın ne zaman çatladığı ve ilişki günü denk geldiyse birbirine çıkması lazım ama işte geç döllenme muhabbeti var geç yumurtlama ihtimali var o yüzden varsa da çıkmayabilir yani