LadyX Bir kızım bar 3 gün sonra bir oğlum olucak inşallah ben hamilelikte psikolojik olarak çoook rahatım genelde ama şu an spinal sezaryen için korkuyorum bir sürü güzel tecrübe yaşayan anneler okudum yine de o korku geçmiyor inşallah çok güzel geçer doğumum 🤲🏻🙈